ja uiteindelijk moet de bodem eerst geschilderd worden inderdaad.
Goeie vraag of de lijm watervast is eigelijk, geen idee, staat ook niet echt op de bus.
Ik ben nu aan het testen met die lijm, mislukt de test dan ga ik eens kijken voor lak te gebruiken, goeie tip, bedankt
Ondertussen heb ik vannacht eens aan het figuurtje zelf gewerkt.
De onderdelen van de figuur:

Het leuke is dat ze je de mogelijkheid geven voor de handen, ofwel laat je hem drinken, ofwel laat je hem eten.
Nu als je het gezicht van dat mannetje bekijkt staan zijn kaken heel bol, dus hij heeft een hap gedaan, dus beslis ik om de eethanden te gebruiken.
Op zich een mooi figuur, maar Verlindern heeft het weer verknoeid door er voor te zorgen dat een van de gietstukken loopt daar waar detail hoort te zitten.
Geen grote details gelukkig, het waren maar plooien in de jas, maar toch..

Nuja geen probleem dat lossen we makkelijk op denk ik dan.

Nog enkel wat bijschuren en je ziet het niet meer.
Uiteindelijk zou dat er dus zo uit te zien komen.

en hier dus een van de redenen waarom het troebel water moet worden, hij heeft geen voeten :p
Dat en het feit dat een dok meestal toch niet echt doorkijkbaar water bevat.
Ben in tussentijd dus eens aan het testen voor het water
Heb in een blok gips een put gemaakt en deze ingesmeerd met houtlijm (90% lijm 10% water om het makkelijker verdeelbaar te maken)
Vanavond ga ik eens kijken of alles mooi gedekt is, en indien ja ga ik daar al eens wat van het still water in gieten.
Dit heeft dan 24u nodig naar het schijnt om te harden, dus dan ga ik het morgen zien of het gelukt is :p

Ik ga juist eens moeten kijken voor ik het in het echt doe om een oud penseel te nemen waar de haren niet van loskomen als ik de lijm verdeel.
maar voor testdoeleinden is het goed genoeg