Verander lettergrootte
Het is nu ma 19. nov 2018, 03:32

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 37 van 37   [ 365 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Wie is wie (het voorsteltopic zeg maar;-)
BerichtGeplaatst: do 21. jun 2018, 07:17 

Welkom Edwin, leuk, weer eens een nieuw lid, ben benieuwd :)

Voor wat betreft Meng, dat is volgens mij meteen weer de hele andere kant van het spectrum, vreselijk luxe en duur. Ik neig zelf ook meer richting Huib zijn verhaal, Revell heeft kwalitatief de laatste jaren geweldig mooie kits neergezet die in verhouding voor een appel en een ei aan te schaffen zijn. Maar je zult er wel goed research voor moeten doen, want voor hetzelfde geld is het een oud lijk ;)

Vaak is het dan ook handig om even voor de tijd te kijken hoe oud de kit is, dit kan onder andere op de website https://www.scalemates.com/, dit is een verschrikkelijk grote database met eigenlijk alles wat er op modelbouwgebied aan kits te vinden is.

Heel veel succes met deze kit, ik ben benieuwd naar je verslag en je commentaar op onze bouwsels :)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 21. jun 2018, 10:20 

Moge Edwin en welkom hier, kunnen wel wat extra mensen gebruiken :ok:
Wat betreft keuze van kit: :ok: :ok:
Beter iets meer uitgeven aan iets met een goede passing, zeker als je net weer begint.
Niets zo frustrerend als jezelf op een hobby als modelbouw te storten en dan gelijk al passingsproblemen te moeten oplossen.

Mijn tip: Youtube....
En lezen van verslagen van anderen. Heb ik in ieder geval heel veel van geleerd sinds mijn terugkomst in modelbouw.

Qua forum is dit ook nog steeds mijn favoriet. Heb in het verleden ook op grotere forums gepost, maar daar krijg je geen feedback. Hoogstens: "oh, mooi" en "wauw" en daar heb je niet echt veel aan als je verder wilt komen.

Ben benieuwd naar je eerste verslag.

Peter

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 21. jun 2018, 10:36 

Oh, en vragen kan hier ook uiteraard.
Al vind ik persoonlijk dat je het beste altijd eerst even kunt kijken of je het antwoord op dit forum kunt vinden via de zoek functie, of op internet.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 21. jun 2018, 17:44 

Dank, dank, dank.

Commentaar, kritiek, opbeurende woorden, ik zal het allemaal wel nodig hebben denk ik hahaha. Dat is ook net de reden dat ik me hier aangemeld heb. Zoals Peter al aangaf is het bij de grotere forum meestal oh mooi en wauw en daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten. Doe ik iets fout moet dat gezegd worden, punt.

Ik had al meerdere verslagen van Meng gelezen en (bijna) iedereen was er positief over dus daarom voor nu mijn keuze voor Meng.
De uitdaging die Huub zo leuk vind was toen voor mij een enorme ergenis en die wou ik me nu besparen. Wie weet in de toekomst.

@Markie
Ik wil best commentaar geven op jullie bouwsels maar ik geloof niet dat dat echt geloofwaardig over gaat komen :cheesygrin: Het zullen wel vragen worden in de trant van waarom doe je het zo en waarom niet anders.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 21. jun 2018, 17:50 

Gewoon doen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 37 van 37   [ 365 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37