Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 1   [ 1 bericht ]
Auteur Bericht
 Berichttitel: irritaties en grievances
BerichtGeplaatst: di 1. nov 2011, 13:03 

alrighty then...

sinds een paar weken worden er steeds meer en meer topics geopend die niet voldoen aan de paar eenvoudige richtlijnen die zijn opgesteld voor dit forum; topic-intro's bevatten geen overige informatie zoals wordt verwacht, er worden teasers geplaatst (openingsberichten waar alleen maar in wordt verteld wat er gebouwd gaat worden en waar geen actual bouwinformatie wordt gegeven, de eenvoudige tags, [deze dingen] die niet worden gebruikt of simpelweg verkeerd worden toegepast, titels van topics die niet kloppen, gallery-entries waar teksten in staan en zo zijn er nog wel wat dingen.
nou heb ik oorspronkelijk dit forum opgezet met het idee om alles zo zelfregulerend mogelijk te laten zijn (wat wil zeggen dat ik er van uitga dat jullie hier allemaal met hetzelfde doel komen, het eens zijn met de -weinige- gestelde regels en volwassen genoeg zijn om je zonder al te veel druk "van bovenaf" je aan de basisvoorwaarden en -regels te houden) maar ik merk dat we de afgelopen paar weken steeds regelmatiger mensen moeten aanspreken en/of zelf topics aan moeten passen.

nou is het wat mij betreft niet zo'n probleem als dat eens een keertje moet gebeuren wegens iedereen kan zich een keer vergissen of iets vergeten, maar als dat meerdere keren achter elkaar moet in 1 week en sommige mensen zelfs meerdere keren binnen 1 topic moeten worden aangesproken voor er uberhaupt wat wordt veranderd wordt ik daar toch wel wat kriegel van.

dit forum heb ik opgezet omdat ik het leuk vind om te doen en omdat ik het leuk vind om dit allemaal te doen met mensen die het ook leuk vinden en het plezier zakt op deze manier een beetje weg.
per nu ga ik een poosje wat strakker overal opzitten want ik ben niet van plan om m'n hobby stuk te laten lopen op frustraties veroorzaakt door eenvoudige dingetjes die makkelijk voorkomen kunnen worden.

in de praktijk gaat dit dus betekenen dat topics die niet voldoen aan de gestelde verwachtingen (intro, doosinhoud, etc) zonder verdere waarschuwing zullen worden verwijderd. zelfde geldt voor topics waarin door de mods wordt aangegeven dat er iets anders moet. we gaan niet dingen 2x keer zeggen; je krijgt 1 keer een mededeling en de verwachting is dat je binnen 24 uur je posttopic/gallery-entry/whatever aanpast. zoniet dan zal je bericht of topic worden verwijderd zonder verder overleg.

mocht je nou onverhoopt er "opeens" achterkomen dat je topic verwijderd is dan heeft klagen via pb of mail geen zin; het forum en z'n regels zijn duidelijk genoeg en dit bericht is voor eenieder te vinden. heb je dit bericht niet gelezen, well....jammerdebammer

"it's my party and i cry if i want to...."

"If you're offended by any word, in any language, it's probably because your parents were unfit to raise a child"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 1   [ 1 bericht ]