Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 1   [ 4 berichten ]
Auteur Bericht
 Berichttitel: Voorstel extra tag
BerichtGeplaatst: wo 25. mei 2011, 16:34 
Grote Chef (ugh),

Ik loop al 'n tijdje met het idee om in de vragen sectie 'n extra tag toe te voegen, namelijk [SOLVED]. Op het moment dat de vraag beantwoord is, kun je deze tag meegeven. Men ziet dan ook in één oogopslag dat de vraag naar tevredenheid beantwoord is. Eventueel zou je 'n slotje kunnen overwegen.

Ik kom er juist nu mee, enerzijds omdat Cliff net schrijft dat er in zijn tankmerkenfabrieksgarantievragentopic erg off topic wordt gegaan en omdat men soms heul oude vragentopics oprakelt, terwijl de vragensteller dan allang het verschil weet tussen water en H2O zeg maar...

Zo maar 'n ideetje dat ontsproten is aan mijn gereïncarneerde Einsteinbrein dat ik u gratis ende voor niets aanreik op ene presenteerblaadje. Wat je er mee doet zal mij overigens aan de derrière kriebelen :ok:

Weest gegroet stervelingen.

Albert Olthoff

Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Voorstel extra tag
BerichtGeplaatst: wo 25. mei 2011, 16:40 

En wat als er dan door voortschrijdend inzicht nieuwe informatie bij een bepaalde vraag of opmerking kunnen worden toegevoegd? Hele circus opnieuw doen? Of gewoon doorgaan in het draadje waar je gebleven was? Als je het mij vraagt een recept voor extra admin werk, en dubbelposts. Wat is er er op tegen om een bepaald ding gewoon te laten staan zoals het is, en als er nieuwe nuttige dingen aan toegevoegd kunnen worden kan je altijd gewoon het betreffende draadje een schop geven met die relevante informatie. een SOLVED tag nodigt volgens mij niet echt uit om zelf nog aanvullende informatie ergens aan toe te voegen.

wel of niet off-topic gaan is daarnaast volgens mij altijd een punt van aandacht, niet alleen bij de vragen sectie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 25. mei 2011, 16:51 
Hey Creepy,

mijn idee erbij is dat 'n vraag eindig is, dus wanneer de vraag naar tevredenheid beantwoord is, zou er van mij zo'n tag op mogen. Wanneer dat niet het geval is, blijft het topic tag-loos en kun je blijven reageren. Dat is uiteindelijk aan de originele poster om dat te beslissen en niet aan de admin. Dubbelposts is overigens voor mensen die niet kunnen lezen ;)

Slotje was overigens 'n optie en geen noodzaak. Je kunt ook [SOLVED] meegeven, om te laten weten dat voor jou als poster de vraag beantwoord is. Wanneer mensen dan nog iets zinnigs willen toevoegen, zou je dat kunnen overwegen, dus in die zin ben ik het met je eens dat op slot gooien niet handig is.

Gr. Peet

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 25. mei 2011, 17:54 

Hmm voor beide argumenten is wat te zeggen. Een tag die aangeeft dat de vbrager weet wat ie weten wil is handig..info posts beschikbaar houden voor nieuwe gegevens is ook handig.

In dat geval kun je de zaak ook omdraaien. De vrager zet er een tag bij als ie de vraag stelt. [?]Wil iemand koffie?
Als hij dan zijn antwoord heeft haalt hij de tag weg en blijft alleen de vraag staan voor nieuwe info.

Uiteindelijk aan ons aller opperhoofd of hij er wat in ziet. :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 1   [ 4 berichten ]