Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 1   [ 1 bericht ]
Auteur Bericht
 Berichttitel: Wingnut Wings gewijzigde bestellingprocedure
BerichtGeplaatst: wo 12. okt 2016, 21:21 

Sinds een tijdje verlopen de bestellingen van WingnutWings niet meer via hen zelf, maar via partner/onderdeel van het Peter Jackson Imperium "Weta Workshop".
Je moet nu ook verzendkosten betalen... hieronder mijn ervaring.
Er zijn nu 3 magazijnen, waaronder 1 in Amsterdam. Dus in plaats van 3 maanden wachten (in het ergste geval) heb je je kit al binnen een paar dagen in huis.
De prijzen zijn nu van binnen de EU, dus geen importheffing of kosten voor de post meer.
Wel betaal je nu altijd BTW en 6,50 verzendkosten. De meeste kits zijn (helaas) een paar weken voor deze wijziging ook nog eens $10 duurder geworden.

Koopjes zijn het nog steeds niet, maar in het verleden loonde het nog wel eens om er meer tegelijk te bestellen om zo minder administratiekosten en heffingen te betalen, terwijl het nu eenvoudiger is om 1 kit te kopen. Overigens zijn de prijzen op Wetaworkshop.com/shop ZONDER BTW -> die wordt pas later verrekend.
Wel krijg je z.g. Weta Dollars (1 per elke 20 euro geloof ik) die je bij een volgende bestelling weer kunt gebruiken.

Aangezien decals en onderdelen nog wel uit Nieuw-Zeeland komen, heb ik die Weta dollars van mijn kit gelijk gebruikt om de 5€ verzendkosten te dekken voor een decalvel... En na de Aviattic Lozenge is het nu ECHT even over met kopen! :mrgreen:

Groeten Jeroen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 1   [ 1 bericht ]