Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 6 van 6   [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Projectgerelateerde kletshoek
BerichtGeplaatst: di 15. mei 2012, 21:14 

Gerald43 schreef:
dus de boete voor jouw wegens overschrijding van de datum is € 304.00 :twisted:, de Gier heeft al bericht gehad die komt op een boete van € 340.00 te staan

Gait, ik heb net 956 euro overgemaakt, je was de PE set en de Friultjes nog vergeten :cheesygrin:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 15. mei 2012, 23:22 

@Weust
Als generaal kan ik zelf op een democratische wijze :behave: , de regels snel veranderen :titter:

@Han
Heel goed, dan is de BBQ veilig gesteld :ok: .

Nu even serieus, heb het al eerder geschreven ik ben heel trots op deze groepsbouw, heb er zelf minstens 6 weken voorbereiding in gestoken maar als ik kijk wat er allemaal af is gebouwd nu 1 uur voor de deadline, kan ik alleen maar zeggen dat een succes was.

Daarom wil ik ieder die meegedaan heeft aan (wel of niet af) de groepbouw bedanken voor de deelname ,en allen die mee hebben gedaan aan de groepsbouw wel of niet het model af, zijn welkom 10 juni hier op de BBQ.

Supreme Allied Commander, General "Stormin' Gait" Schwarzkopf

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16. mei 2012, 10:43 

Woonplaats: Den Haag, Zuid-Holland, Nederland, Europa, Aarde, Melkweg, Universum
Gerald43 schreef:
@Weust
Als generaal kan ik zelf op een democratische wijze :behave: , de regels snel veranderen :titter:

Seems I've dicked with the wrong dictator (voor wie de film Hot Shots Part ooit gezien heeft)

Anyway, de Prowler ga ik zeker afbouwen en hopelijk kan ik 'm dan nog mee nemen ook.
Was van te voren wel mijn plan iig.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16. mei 2012, 15:25 

Gerald43 schreef:
Noaber, voordat je begon aan de groepsbouw heb je toen de kleine lettertjes wel gelezen in de Algemene voorwaarden

Zie hier;

Algemene voorwaarden deelname groepsbouw opgelegd door het NATO HQ in Almelo !!! (lees de kleine lettertjes goed voordat je mee gaat doen)
Voor iedere bouwer geld, die deelneemt aan deze groepsbouw ook VERPLICHT is om zijn bouwwerk af te maken waarmee hij is begonnen (tenzij er al door de bouwer een model is gemaakt voor dit thema, of een goede reden tot opgave heeft). Is een model op 15 mei op 00.00uur niet af word er door het HQ een boete opgelegd aan deze groep luie bouwers.
Boete bedraagt €1.00 × aantal onderdelen van de bouwdoos die men gemaakt had willen hebben. (voorbeeld een Super Frelon heeft 340 onderdelen en belde mij zojuist al in :panic: op, dan word de boete 340× 1 = € 340.00).

tegen de voorwaarden kan men niet tegen in beroep gaan !!!

terug te vinden in de aankondiging, dus de boete voor jouw wegens overschrijding van de datum is € 304.00 :twisted:, de Gier heeft al bericht gehad die komt op een boete van € 340.00 te staan, anderen krijgen nog bericht :titter:

Groeten,
Supreme Allied Commander, General "Stormin' Gait" Schwarzkopf

Heeey ouwe gek niet zeuren over mijn niet bouwkunsten :behave:
Ik gooi het hele zooitje strax wel in de over en dan heb ik nog maar één grote klomp onherkenbaar plasticbende :P
En zet die ééne euro dan gewoon bij de reparatie van je autootje op :mrgreen:

Mzzl Mark

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 16. mei 2012, 18:31 

Heeey Jochie ,ik kan niet helpen dat je geen Heller bouwtekening kunt lezen :titter: ... en wanneer heb je voor het laatst wat gebouwd ? ... volgens mij was dat in de vorige eeuw :mrgreen:

Citaat:
Ik gooi het hele zooitje strax wel in de over

In de over ??? ... wat is dat ? ... nooit van gehoord hier in het Vere Oosten kennen we wel een oven.

Citaat:
En zet die ééne euro dan gewoon bij de reparatie van je autootje op

Zeg de Gier ga je nu een ouwe zieke gek ook nog voor een eurootje afzetten durf je wel.

PS. het is geen eurootje, maar € 340.00 of te wel € 1.00 × 340 onderdelen = € 340.00 :P

General "Stormin' Gait" Schwarzkopf

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 26. mei 2012, 14:40 

gezien er toch wat mensen zijn die de deadline niet gehaald hebben :roll: , denk ik dat de stash van gerald binnenkort gigantisch gaat uitbereiden :mrgreen: .
Of we krijgen een BBQ met de meest waanzinnige artiesten.

Gerald, bezorg je ons nog wel iets van verblijfplaats waar we ons moeten melden :titter: .
Ik weet Almelo is niet meer dan 3 boerderijen en een kroeg, maar om nu bij de kroeg te belanden i.p.v. de BBQ is niet de bedoeling :ok: .

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 6 van 6   [ 56 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6