Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 8 van 8   [ 80 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: ESM
BerichtGeplaatst: di 29. okt 2013, 15:57 

Ik ben geen IPMS lid, wel Twenot en in het noorden is het geen punt volgens mij, de bijeenkomsten zijn voor alle partijen toegankelijk. Ik vind het ergens lid van zijn ook niet van belang. In Nederland betaal je voor vrijwel alle beurzen entree en in het buitenland veel minder. EMS valt twee weken naar SMC in Veldhoven en zelf vind ik SMC een stuk interessanter en ook professioneler, EMS doet rommelig aan en een kop koffie vond ik belachelijk duur, dat is zeker geen goede reclame voor een beurs.
Koopjes waren er genoeg, ik heb slechts een klein budget uitgegeven, wilde de Tamiya Gamma Gout en in de eerste hal stond het model voor ruim 38 en 36 euro tot ik bij Domino kwam en daar was het model 26 euro, het kan dus wel. Verder een buste van Verlinden voor 5 euro gescoord en wat kleine dingetjes.
Of zolderverkoop altijd goedkoper is, vraag ik me af, ik zie op diverse fora in vraag en aanbod soms mensen dingen aanbieden die gewoon winkelprijs zijn en als dat als extra zolderverkoop op een beurs zou staan zie ik niet de toegevoegde waarde en heb ik liever stands die wat meer toevoegen, maar goed, dat is mijn mening ;)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 31. okt 2013, 21:13 

De keuze om lid te worden van een vereniging of alleen forums, sites en evenementen bezoeken moet ieder voor zichzelf uitmaken natuurlijk. Ondanks dat ondertussen alles op internet te vinden is en er financieel amper "winst" in zit vind ik het persoonlijk gewoon fijn om lid van een plastic modelbouw vereniging te zijn. Je treft toch veel "lotgenoten" op de verschillende evenementen en als er genoeg gelijkgestemden zijn krijg je zelfs een geweldig evenement als de ESM goed van de grond. Ik vind het ook erg gemakkelijk om hier en op andere forums commentaar te leveren. Ik hoop dat mensen die hier opmerkingen hebben ook even een berichtje met opmerkingen en suggesties sturen aan het IPMS ESM team via de ipms site of het ipms forum. Hier of op andere forums je gal spuwen helpt niet en je geeft het team van vrijwilligers dat heel hard gewerkt heeft ook niet de kans om op opmerkingen, commentaar een suggesties te reageren.

Erik

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 31. okt 2013, 21:15 

Tsjopper Bob schreef:
....Ik liep vroeger op de hobby-beurs in Leeuwarden en liep tegen een stand aan met een 1:32 Apache (die van Revell ja). Dan ben je toch verkocht? Snel zo'n vaag A-4-tje ingevuld en je was lid....

Op de AGL beurs ongeveer 1993 misschien? Of de hobbybeurs in de Frieslandhallen? Dan was het deze Apache en heb je misschien zelfs het vage A4tje van mij gehad. :ok:
Afbeelding

Erik

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 1. nov 2013, 13:49 

@EJK, geen idee of dat deze is (is ook een mooie overigens).

Ben in 1995 ontslagen uit dienst, daarna pas lid geworden van de IPMS (uit m'n hoofd 1997 of 1998).
Het was de hobby-beurs in het - toen nog - FEC (het huidige WTC).

René

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 2. nov 2013, 00:05 

Tsjopper Bob schreef:
@EJK, geen idee of dat deze is (is ook een mooie overigens).

Ben in 1995 ontslagen uit dienst, daarna pas lid geworden van de IPMS (uit m'n hoofd 1997 of 1998).
Het was de hobby-beurs in het - toen nog - FEC (het huidige WTC).

René

Dat klopt dan, ik heb dat ding jarenlang langs allerlei beurzen gesleept waaronder deze ('98 denk ik). :ok:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 2. nov 2013, 00:33 

@ejk

is het nodig voorgaande post compleet te quoten?
deel ervan prima.. maar helemaal? ??

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 2. nov 2013, 00:45 

@ejk, dan is het jouw schuld dat ik nu dus bij de IPMS zit.

:ok: :ok:

Ik vind de Apache een erg gaaf toestel. Ik heb er een aantal reeds van gebouwd. Volgende week op de AGL-dag in De Schakel (Leeuwarden) neem ik ze allemaal mee (stuk of 10, 11 in verschillende schalen, 1:32 nog niet, die kan ik nog niet bergen).

René

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 2. nov 2013, 22:23 

@Tsjopper Bob.

Zo, serieproduktie! :D Jammer dat ik niet meer in de buurt woon, anders kwam ik ze wel ff bekijken.

@ darka.

Ik begrijp je opmerking niet. De post bestond uit 3 regels text. Is het een bezwaar om die "helemaal" te quoten?

E

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 3. nov 2013, 01:48 

nee op zich geen bezwaar hoor.
Maar bekijk t van de andere kant: is het nodig?

Iemand die mee leest ziet een wit blok (je) met daarin de text die hij net ook zag met vervolgens 2 regels nieuwe text (soms meer, vaak minder)..

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 3. nov 2013, 15:08 

@ejk --> een quote wordt doorgaans gebruikt om een klein stukje aan te halen uit een vorige post of uit een veel oudere quote. Als je direkt reageerd op een voorgaand bericht is een quote niet nodig. Dat leest iets makkelijker op het forum.

Jammer dan dat je er niet bent, maar ik zal vast er een fototje van maken en posten. En seriebouw is het niet hoor, het is inmiddels een verzameling geworden, vergaard in de 17 jaar dat ik inmiddels weer bouw, dus nog geen Apache per jaar.

René

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 8 van 8   [ 80 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8