Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 8 van 10   [ 92 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: jubileum edtitie + extra's 2014 Hurdegaryp
BerichtGeplaatst: za 1. nov 2014, 21:38 

Hallo,

ik ben weer terug , nog eens bedankt Rene en Arjan voor een perfecte 24 uur!!!!

Het was ieder kilometer die ik moest rijden waard, ik hoop dat ik volgend jaar er ook bij kan zijn!!!
Dat was het leuket wat ik tot nu toe heb mogen meemaken met Modelbouw events!!!

Meer morgen , nu even douchen en na bed!!!

Dark Dudes

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 1. nov 2014, 22:15 

Rene & Arjen,

Hartelijk dank weer voor de goed organisatie van dit erg leuke evenement!
fam. dol vanzelfsprekend weer voor de sponsoring!
Ik heb weer genoten vandaag!!

Greetz,
Joost

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 1. nov 2014, 22:53 

Het was een prima begin van het weekend, we hebben ons goed vermaakt, prima organisatie, goede sfeer en moe en voldaan thuis gekomen. Dank heren Doll voor de sponsoring en de heren Nouta voor de organisatie, op naar de volgende editie.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 2. nov 2014, 00:09 

ik heb me ook best vermaakt.

bedankt daarvoor.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 2. nov 2014, 12:29 

Het zit er op.

Wat een dag(en). Ik heb meer als 12 uur geslapen, zonde eigenlijk, want weet je dat je binnen 12 uur een leuk modelletje in elkaar kunt rammelen? Daarover later meer. Ik hou het eerst even algemeen. Mijn foto's komen later nog wel.

Helge, dank. Een mooier compliment kun je mij (ons) niet geven. Uiteraard ben je volgend jaar meer dan welkom, ik vond het super dat je dat hele eind voor de hobby over hebt. Daar doen we het voor. Zoals het nu staat doen we volgend jaar weer een gewone bijeenkomst: van 10:00-12:00 aankomst bouwers/handelaren - van 12:00-17:00 de modelbouwdag (thema nog niet bekend) - 18:00 gezamenlijk eten - van 19:00-22:00 after bouwen voor wie dat wil. Zo bloed het evenement niet dood, zoals het gister eigenlijk wel een beetje was, wat op zich ook wel te verklaren is na 24 uur bouwen, de meesten die een lange terugreis voor de boeg hebben en het feit dat er na 17:00 uur niks meer op het programma stond.

Op de foto neemt Arjen de publieksprijs in ontvangst (geen doorgestoken kaart !!). Hij won een tegoedbon, aangeboden door de Treinenpassage (treinenpassage.com). Ik denk dankzij zijn te smalle tipi bovenop de tank. Kom er maar eens op.
Afbeelding

René

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 2. nov 2014, 13:37 

Na nog een verjaardag na de 24 uurs, effe flink geslapen, en immddels weer aardig uitgeslapen en op naar de volgende verjaardag!, maar! wederom een top evenementje gehad in het gezellige hoge noorden! :) op naar de volgede

Cheers,
Niels

"Oneindig uw woede, uw wijsheid is groot, schenk ons de zege, de vijand de dood
Geen angst om te sterven, uw volk onbevreesd, de wereld zal weten dat Wodan heerst"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 2. nov 2014, 14:17 

Echt een topdag gehad, onderweg nog even een powernapje gedaan op de saaie Afsluitdijk na een vrijdag werken, snel naar Friesland rijden, bouwen/kletsen/eten/etc, uiteindelijk ben ik om 15:30 vertrokken en was ik om 17:45 weer thuis. Precies op tijd voor het eten, lekker douchen, 12 uur geslapen en vanmorgen gezellig met de kleine naar het bos geweest.

Groeten Jeroen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 2. nov 2014, 15:11 

Net als alle voorgangers heb ook ik me uitstekend vermaakt. Beetje jammer dat ik wegens tegenslag op t werk pas wat later (mind you met een pest humeur) op de post was. Gelukkig was dat snel over en heb ik me desalwelteplus +/- 24u meer dan vermaakt. Lekker kunnen knutselen aan een Bf-109E Weekend Edition, wat kitjes en decals weten te scoren en een gezelschap waar je lekker mee kunt ouwehoeren. Complimenten voor de organisatie en sponsoren. Gister met een klein biertje nog ff volgehouden tot bedtijd, lekker geslapen, redelijk normale tijd weer opgestaan en net terug van rondje hardlopen. Ben er wel weer.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 2. nov 2014, 15:41 

wat een begin van een weekend was dit!
vrijdag gelukkig vrij van verplichte werkzaamheden, dus ik kon uitslapen.. affijn, 8 uur stond ik 's morgens al beneden een bakkie koffie te drinken.
gedurende de dag werd het 2 uur 's middags. Samen met Rene en de beheerder van it Maskelyn even de plannen en laatste details doorgesproken.
Vanaf toen was het voor mij al het begin van deze lustrum editie. voor de 5e keer. In het verschiet een 24 uurs bouw. Mensen om me heen verklaarden me voor gek. 1 vraag vind ik moeilijk te beantwoorden naar iemand die niks met modelbouw heeft: Waarom?

Ja, waarom..
Omdat het kan.. Is dat misschien het beste antwoord?
Het is mijn 3e 24 uursbouw geweest en ik heb van alle 3 geen seconde spijt. Zoiets moet je mee maken, met mensen die je eigenlijk dagelijks/wekelijks spreekt een hele nacht doorbrengen en dat doen wat je het liefste doet.
tijdens de 24 uur een wedstrijd. 12 uren aan 1 kitje bouwen, van begin tot eind en kijken wie er wat van maakt. Verrassend om te zien hoeveel keuzes er van 1 kit gemaakt kunnen worden. Of het allemaal klopt of niet boeide niemand. er zijn 14 modellen gemaakt en het hadden nog wel 50 meer verschillende versie kunnen zijn. dat airfix spul is verrassend leuk!
Afbeelding

De nacht was geen enkel probleem, het omschakelen naar de dag ook niet, overdag omgaan met de mensen die er 's nachts niet waren ook niet. Het lastigste was achteraf alles opruimen. Beseffen dat het geweest is. Jammer, want ik had nog wel door willen gaan maar het was goed zo. Ik was er wel klaar mee. Net als met mijn F-16. Ik heb daar gelukkig nog een jochie blij mee kunnen maken. Voor wie het half mee kreeg, er ging ineens een f-16 door de lucht. De bouw vanaf het begin zinde me al niet. Er ontbraken dingen (waaronder de befaamde nose-cone die vervolgens door Broer Klomp-Knutt-Marko supergaaf uit een 3d printer getoverd is) vervolgens bleken er nog meer dingen niet aanwezig te zijn. Er paste het een en het ander niet en ik had gewoon geen zin in deze f-16. dus... ZWOEI!!! kledder. dag f-16.. Vanuit de zaal was geiijk iedereen wakker want het geluid van vallen plastic valt wel op haha..
Notting on the hand!!
Klein jongetje vond het wel zonde en moest bijna huilen, dus die heb ik de viper mee gegeven. (alle toebehoren hield ik uiteraard wel zelf voor de spare ribs)

Toen ik uiteindelijk zo rond de klok van 6'en thuis was kon ik nog net mn ogen open houden voor wat eten. Vervolgens viel ik als een blok in slaap op de bank. Rond 1 uur vond mn vriendin het na 2 films ook wel welletjes en zijn we naar bed gegaan. Ik strompelde naar boven en heb doorgeslapen tot vanmorgen half tien. dus met zo'n 15 uur en een pauze van 10 minuten heb ik mn slaap wel weer ingehaald. Ik ben er wel weer.
Vandaag van de nood een deugd gemaakt. Gros van mn modelbouwspul stond nog in mn bus, dus mijn modelbouwkamer heeft een grote beurt gehad (stofzuiger mocht zelfs naar binnen)
Nu de verslagen wat doorlezen en zowaar maar een bouwpakketje open trekken.. Want ja.. Het kan

Al met al een topevenement, bedankt iedereen!! tot volgend jaar

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 2. nov 2014, 17:05 

En nog gefeliciteerd met je prijs natuurlijk!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 8 van 10   [ 92 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende