Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 2   [ 15 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Plakkers, Inc! - The Shop!
BerichtGeplaatst: zo 18. dec 2011, 02:45 

Zoals onderhand vast wel bekend zal zijn heb ik een eenvoudige webshop opgezet om de kosten van het forum een beetje terug te kunnen verdienen en die is hier:

http://the-shop.plakkers-inc.nl

terug te vinden.

In het winkeltje vind je voornamelijk dozen en spullen die als partij ingekocht zijn bij particulieren en dat heeft weer als voordeel dat ik doosjes vrij voordelig aan kan bieden. nadeel is echter dan weer dat in de meeste gevallen voor alle aangeboden zaken "op=op" geldt aangezien ik niet inkoop via vertegenwoordigers en fabrikanten en de kans op aanvullen van de voorraad van een bepaald model niet te garanderen is.

hoewel de huidige voorraad voornamelijk voortkomt uit partij-opkoop ben ik zeker ook geïnteresseerd in het opkopen van individuele dozen die anders toch alleen maar op de voorraadstapels blijven liggen :cheesygrin:

mocht je dus nog wat spulletjes hebben waar je van af wilt stuur dan gerust een mailtje naar verkoop@plakkers-inc.nl en wellicht dat we een leuke deal kunnen maken...

"If you're offended by any word, in any language, it's probably because your parents were unfit to raise a child"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Plakkers, Inc! - The Shop!
BerichtGeplaatst: zo 18. dec 2011, 02:47 

[edit20111218] de site is aangevuld met een behoorlijke lading nieuwe doosjes en inmiddels heb ik ook polystyreen ("plasticard") toegevoegd...[/edit]

"If you're offended by any word, in any language, it's probably because your parents were unfit to raise a child"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 27. dec 2011, 23:50 

oke dan..

ik wast al even een poosje wat stiller hier geweest en dat kwam -buiten dat er wat gewerkt moest worden de afgelopen aantal dagen- omdat ik wat druk was met een klein "zijprojectje" ( :cheesygrin:)

Nou hadden de meesten zo onderhand al een blikje geworpen in het kleine webwinkeltje dat ik een paar weken geleden heb aangeslingerd ter vervanging van de oude sponsoradvertentie, maar om heel eerlijk te zijn was die eigenlijk meer bedoeld als place holder en testcase dan als echt serieus project.

en waarum had ie dan een test case nodig?

well, om eens even rustig rond te kunnen pielen met wat dingen om uiteindelijk iets op te zetten wat net even wat professioneler en doordachterder in mekander zit!

Na diverse topics op diverse fora gezien te hebben waar mensen laten zien hoeveel kits er deze keer weer bijgekocht zijn, hoeveel kits ze al hebben liggen en hoeveel kits ze te koop hebben staan waar toch niets meer mee wordt gedaan leek het me wel een idee om al die zaken eens samen te vatten en te kijken of er niet één of ander bedrijfsplannetje uit te kantklossen viel en waarempel, dat kon!

Nou hebben de meesten van ons in de loop der jaren dus hele voorraden bouwdozen aangelegd en hebben we nagenoeg allemaal ook een flinke stapel aan dozen bij elkaar gekocht die bij nader inzien toch niet meer gebouwd gaan worden en niet veel meer doen dan stof liggen te happen en da's natuurlijk best jammer.

...en toen bedacht ik me dus dat het maar zo zou kunnen dat er best wel maar zo eens behoefte zou kunnen zijn aan een centraal punt waar je je oude kits heen zou kunnen verkopen en waar je vervolgens voor niet al te veel geld andere kits terug zou kunnen kopen. Zeg maar net zo ongeveer als bij de oude stripwinkeltjes van vroegâh waar je je jaargang Donald Ducks kon verkopen en je geld vervolgens kon investeren in veel stoerdere Storm strips wegens Roodhaar ( :cheesygrin:)

Met dat idee al een poos in m'n achterhoofd kwam de Grote Drammer(nsfw) een weekje of 3 geleden toevallig met de mededeling dat hij ergens een leuk partijtje doosjes vandaan kon halen en eigenlijk voor ik het in de gaten had, had ik opeens een heule stapel kits liggen en was ik al druk bezig met het daadwerkelijk uitwerken van het idee waar ik al een poos mee rond liep...

dames en heren, appelen en peren, ik wil jullie dus bij dezen voorstellen aan wat hopelijk een leuk draaiend 2e hands modelbouwdozenwinkeltje gaat worden waardoor jullie van jullie overtollige zolderisolatie af kunnen komen en ik af en toe misschien weer eens een bloemetje voor moeders de baas aan kan schaffen... :wink:

http://shop.plakkers-inc.nl

ps: ik heb de afgelopen 7 dagen zo'n beetje elk stukje vrije tijd dat ik had besteed aan het in elkaar rammelen van deze site dus het kan zijn dat ik wat kleine zaken over het hoofd heb gezien omdat ik op een gegeven moment met zoveel dingen tegelijk bezig was dat er maar zo iets vergeten kan zijn. Mocht je dus iets tegenkomen wat niet werkt of niet lijkt te kloppen stuur dan even een mailtje naar verkoop@plakkers-inc.nl en ik gaart een poging doen het zo snel mogelijk te verhelpen...

ik hoop dat jullie het wat vinden :wink:

(en met dank aan allen die de afgelopen paar dagen aan het rondklikken zijn geweest op zoek naar foutjes op de shopsite :wink:)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 1. maart 2012, 11:26 

[edit 20120301]
afgelopen nacht druk in de weer geweest met artikelen toevoegen en het assortiment is verveelvuldigd! mochten er producten dubbel in de lijst staan stuur dan even een berichtje (na een uurtje of 6 tikwerk kan er natuurlijk wel een foutje ontstaan) en natuurlijk geldt altijd de laagste pijs bij eventuele dubbele entries :wink:

ik hoop dat er wat interessants bijzit...
[/edit20120301]

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 1. apr 2012, 23:04 

[edit 20120401]

zojuist een kleine 200 producten toegevoegd aan het shoppie; naast een stapeltje nieuw plastic nagenoeg het complete assortiment aan tamiya spuitbussen (voor zo'n beetje de helft van de winkeladviesprijs :wink:) en diverse modelbouwtijdschriften!

shop ze!

[/edit 20120401]

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 27. mei 2012, 00:32 

[edit 20120527]

En maar weer eens een update! 36 nieuwe doosjes en een stuk of 6 die er al in stonden of hebben gestaan en dat dan weer verdeeld over de helikopters (1/72), de vliegtuigen (1/72 en wat 1/48), de otootjes, wat militair (1/35) èn een vrachtwaggel!

en voor de merkliefhebberts: revell, hasegawa, special hobby, airfix, italeri en fujimi

[/edit 20120527]

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 13. aug 2012, 22:52 

boel veel otootjes gekocht en een overzichtje van de eerste batch is hier:

http://www.plakkers-inc.nl/grendel/misc/resized.zip

...te vinden. zijn foto's uit een werkmap dus er kan hier en daar wat dubbel staan maar alles wat verkoopbaar was is te zien. vanavond nog een batch van 30 opgepikt (waarvan de foto's later volgen) en er komt nog een stapeltje van zo'n 130 kits aan...

lama horen via pb als er iets tussen zit waar je eventueel interesse voor hebt!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 21. aug 2012, 17:16 

[edit 20120821]

alles uitgezocht wat verkoopbaar is, de verkochte dingetjes uit de lijsten gehaald en bij dezen de laatste kijkronde voor alles richting de shop gaat!

ik gaart waarschijnlijk vanavond of anders morgen bezig met de importlijsten dus als er nog iets van je gading bijzit laat het me dan zsm weten. dozen meenemen naar de ESM is trouwens ook geen probleem en scheelt weer wat europeseta's ivm geen verzendkosten...

http://www.plakkers-inc.nl/grendel/misc/20120821_final_shop.zip

[/edit 20120821]

*edit: om de een of andere reden was de link niet zichtbaar. all fixed now :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 16. sep 2012, 22:20 

[edit 20120916]

zo dan, eindelijk weer eens even een dagje rustig de tijd om wat zooi online te krijgen :roll:

van de shop homepage:

Citaat:
Updatenieuws 16 september 2012

Aangezien het in deze financieel wat ingewikkelder tijden een stuk lastiger begint te worden om modelbouw als hobby te bedrijven (nieuwprijzen van kits van de grote merken beginnen zo onderhand exorbitant hoog te worden..) leek het me een goed idee om de prijzen van een groot aantal kits dus maar eens even wat naar beneden bij te stellen!

Alle Dragon kits zijn tussen de 2,50 en 7,50 in prijs gedaald, Tamiya militair idem en in de categorie militair van Italeri zijn de prijzen ook een stuk naar beneden gegaan.

Shop ze!

Updatenieuws 16 september 2012

Yay!
er zijn zojuist een kleine 130 modelbouwdozen aan het assortiment van onze kleine modelbouwwinkel toegevoegd! Hoewel het merendeel bestaat uit civiele voertuigen (van onder andere merken als Revell, Monogram, Fujimi, Jo-Han, Airfix, Gunze Sangyo, AMT/ERTL en Italeri) zijn er ook een kleine 30 dozen in diverse schalen toegevoegd aan de afdelingen militair, vliegtuigen en helikopters..

Shop ze!

dus èn nieuwe kits in de collectie, èn prijsverlagingen!

[/edit 20120916]

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 27. sep 2012, 16:15 

[edit 20120927]

voorverkooptijd!

het nieuwe spul voor de shop. mocht er wat tussen zitten stuur dan efkes een pb...

www.plakkers-inc.nl/grendel/verkoop/resized.zip

[/edit 20120927]

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 2   [ 15 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende