Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 2 van 2   [ 12 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Airfix new tool C-47
BerichtGeplaatst: ma 29. sep 2014, 13:55 

De Italeri kit is ook absoluut geen slechte kit, heb er zelf ook een stuk of 4 zo uit mijn hoofd op mijn naam staan.
Airfix is net even wat meer in de details gedoken.
Een mooier interieur (voor wat je er van terug gaat zien) romp is aan de binnenzijde voorzien van spanten.
Mooi afgewerkte wielbakken met brandschotten, maar ook kleine dingen, zoals het voorwaarts gerichte buisje op de
uitlaten, 6 Hamilton Standard decals voor op de propellorbladen ipv 4 in de Italeri kit.

Het enige minpuntje vind ik dat er niet naar de kit van ESCI is gekeken, daar konden de buikkleppen van los, en dat had deze kit naar mijn mening nog net weer wat meer smoel gegeven op de plank.
Nu is alles te realiseren met een mesje en wat schuurpapier enzo, maar dat vind ik dan wel weer jammer.

Kortom, een nieuwere kit die meer aan de heden ten daagse eisen voldoet van de vandaagdedag modelbouwer.
Maar als ik eraan begin maak ik zeker een bouwverslag

Dave

Einstein

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Airfix new tool C-47
BerichtGeplaatst: ma 29. sep 2014, 19:28 

Peter schreef:
Puur gebaseerd op de foto's van de sprues en het decal velletje zie ik het er vooralsnog niet vanaf

Ik heb die kit ook liggen, maar mijn decalvelletje is niet zo compleet als deze van Airfix hoor. :frown:
Mis zowiezo al die kleine decals met "no step" e.d. (sorry weet ff niet hoe die heten..), zitten alleen de grote markings bij. Maar inderdaad, de details en passing zijn goed bij de Italeri.
Prijs is ook wat me tot nu toe tegen heeft gehouden de Airfix aan te schaffen.
Dave the doctor schreef:
(voor wat je er van terug gaat zien) romp is aan de binnenzijde voorzien van spanten.
Mooi afgewerkte wielbakken met brandschotten, maar ook kleine dingen, zoals het voorwaarts gerichte buisje op de
uitlaten, 6 Hamilton Standard decals voor op de propellorbladen ipv 4 in de Italeri kit.

Dat klinkt dan wel weer goed, miste ik inderdaad op de Italeri.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 2 van 2   [ 12 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2