Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 4 van 4   [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Projectgerelateerde kletshoek
BerichtGeplaatst: ma 19. nov 2012, 20:34 

Jongens,

ik word dat gezeik met die GB-en 'n beetje beu. Eerst Cliff met Sinterklaas, nu hier weer met Bennie... Wat valt er nou bij te sturen links en rechts in een groepsbouw ?

Niemand toont het initiatief om even 'n topic te openen of al dan niet via PB even met Grendel in dialoog te gaan betreffende de opzet van GB-en, maar ondertussen blijft het gezeik aanhouden. Zeg dan concreet wat er van 'De Aanstichter' van 'n GB wordt verwacht !

We zijn toch allemaal volwassenen die zelf wel bepalen of we iets afbouwen of niet. Het lijkt wel of jullie 'n iemand zoeken die jullie stimuleert, motiveert en vooral achter de broek aanzit. Het initieren en organiseren van 'n GB impliceert toch niet dat je ineens peuterjuf bent of wel ?

Nokken met dat gezeik of open gewoon 'n discussie in een schoon topic waarin je duidelijk aangeeft hoe je vind dat het moet of hoe het anders kan. Wel open deuren intrappen, maar verder niets bijdragen kan niemand iets mee.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Projectgerelateerde kletshoek
BerichtGeplaatst: ma 19. nov 2012, 23:39 

Drammie,

Maak toch niet van iedere mug een olifant. Waarom mag iemand niet zeggen als iets niet helemaal naar zijn zin gaat?
Ik ga echt niet mijn mening door de censuur heen halen omdat iemand er aanstoot aan zou kunnen nemen. Dat doe jij ook niet, en wordt ook niet van wie dan ook verwacht.
Er wordt niets gezegd over de opbouw van een GB of wat dan ook, maar ik vind het, naar mijn mening, vreemd dat een Groepsbouwmoderator weinig tot niets van zoch laat horen. Hierbij laat ik Bennie volledig in zijn waarde, want wie weet welke redenen hij hiervoor heeft ( die hij hier uiteraard NIET hoeft te delen )

Verder heb ik geen zin in een eindeloze discussie over niks, want voor mij is dit forum een plekje op het internet om lekker ontspannen met mijn hobby bezig te zijn, en niet om mijn mening te moeten verdedigen als iemand het daar niet mee eensch is.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 4 van 4   [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4