Verander lettergrootte
Het is nu di 21. nov 2017, 23:25

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 3   [ 22 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Advertentievoorwaarden!
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 13:01 
Administrator

Plakkermarkt plaatsingsvoorwaarden.

Deze sectie is puur bedoeld voor het aanbieden decals/decalvellen. Overige (modelbouwgerelateerde) producten dienen te worden geplaatst in de recycle corner een verdiepinkje hoger!

-Advertenties dienen voorzien te zijn van een foto's of scan's van de decalvellen per set en de daarbij behorende instructie. ook dient er vermeld te worden welke optie er op de set zijn, en in geval van een gebruikte set, welke opties er nog te gebruiken zijn. Daarnaast zijn merk en schaal en eventueel het artikel nummer logische vereisten.
mochten de aangeboden decals afkomstig zijn uit een bouwdoos, graag merk bouwdoos vermelden ook. (aftermarket fabrikant Aeromaster heeft bijvoorbeeld decals ontworpen voor Hasegawa, deze zitten met een eigen Aeromaster instructievel bij de Hasegawa doos in).

-Als alle aangeboden artikelen zijn verkocht of het gezochte artikel is gevonden dient de plaatser dit te melden aan het dienstdoende opperhoofd zodat het topic kan worden verwijderd en de boel een beetje overzichtelijk blijft.

-In verband met de overzichtelijkheid dient een nieuw topic dient te beginnen met de tags [Aangeboden] of [Gezocht] en dient er in de titel aangegeven te worden voor welk onderwerp de decals bedoeld zijn. om dit systeem een beetje uniform te houden wil ik in eerste instantie beginnen met deze tags:
[air]-militair vliegspul
[air-civ] -civiel vliegspul
[mil] -militair
[civ] -civiel
[sea] -bootjes

titelopbouw dient dus iets te zijn als:"[Aangeboden][air]blabla"!

Dit deel van het forum is niet zozeer bedoeld als grootschalige handelsplek maar meer als community support area waar we medebouwers kunnen laten zien wat we nog aan decals hebben liggen en we voor een klein bedragje decals en decalsets aan elkaar aanbieden.
In eerste instantie wordt er niet gewerkt met een maximum plaatsingsduur waardoor we een totaaloverzicht kunnen opbouwen van wat er tussen ons nog "rondzwerft" en aangezien het niet de opzet is een grootschalige handelsplek te starten geldt er hier niet, zoals bij de recycle corner, een minimum aantal postingsregel!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Advertentievoorwaarden!
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 13:03 
Administrator

voorwaarden zijn obviously een kopie van die uit de recyclehoek maar efkes geen tijd om een aangepast setje te maken. kump nog als ik weer even wat vrije dagen heb...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 13:26 

dis een goeie. Maar ik geloof dat het ook best handig is en de bedoeling was dat er een soort van database aan gingen leggen met wie welke plakk er s Nog op voorraad had zodat je tijdens starten van een nieuwe bouw kunt kijken of er decals beschikbaar zijn bij iemand.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 13:44 

is een minimum aantal posts een vereiste om een advertentie te plaatsen?
anders kan ik her en der wat reclame maken, bij niet plakkers-inc modelbouwers, wie weet levert het nog nieuwe actieve leden op (en aanbod voor ons hahaha)

Cheers
Niels

"Oneindig uw woede, uw wijsheid is groot, schenk ons de zege, de vijand de dood
Geen angst om te sterven, uw volk onbevreesd, de wereld zal weten dat Wodan heerst"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 15:02 

Niels schreef:
is een minimum aantal posts een vereiste om een advertentie te plaatsen?

eh.

phpbbadmin schreef:
...De recyclehoek is bedoeld voor de actieve leden van dit forum en derhalve dient de plaatser van een advertentie ten minste 15 berichten op dit forum op zijn naam te hebben staan. Wil je iets kopen dat in een advertentie wordt aangeboden dan is dit natuurlijk niet van toepassing; een account hebben hier is in dat geval al voldoende :wink:

Ugh!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 15:39 

Persoonlijk denk ik dat in de plakkermarkt een houdbaarheidsdatum van 2 maanden niet echt handig is.

Persoonlijk vind ik dat je het gewoon onbeperkt moet laten staan, tenzij het verkocht is.

Dus zolang het beschikbaar is moet het er gewoon in blijven staan. alleen zit ik nu dus nog te denken hoe het met zoeken zal gaan.

dus per geplaatste decalsheet wel goed duidelijk de info; schaal, Merk, vliegtuigtype, land, en eventuele overige info, prijs.

voorbeeld,
1/48, Dutch Decal, AH-64D Apache, Koninklijke Luchtmacht, in combinatie met kit stencelling 1 van de 30 nederlandse AH-64D's te maken, 2 euro.
en dan hier onder uiteraard de foto's van instructie en decals.

Flevo Aviation Hobby
Flevo Decals

Death Waits in the Dark.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 15:53 

Overheen gelezen he, van die minimum aantal posts :oops:

Maaruh, is het een idee om dat voor de plakkermarkt af te schaffen, wegens grove winsten zullen hier niet geboekt worden qua verkoop, 't is iets wat weinig andere forums hebben, en misschien trekt het daardoor wel meer actieve leden aan

En een langere termijn zou inderdaad ook geen kwaad kunnen. Gewoon maximaal 1 topic per lid, en aanvullingen eventueel in de 1e post aanpassen

Mijn gedachtes he ;) don't shoot me :mrgreen:

Cheers
Niels

"Oneindig uw woede, uw wijsheid is groot, schenk ons de zege, de vijand de dood
Geen angst om te sterven, uw volk onbevreesd, de wereld zal weten dat Wodan heerst"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 16:47 

Hmm ik begrijp het ongeveer, maar is kit verkoop dan nog wel toegestaan? Kan er zo niks over lezen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 17:41 

een kit is geen plakkers. en volgens mij blijft de recycle gewoon staan. we zitten hier ook al in een nieuw blok te typen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 12. nov 2013, 19:09 

Een aantal subgroepen binnen dit deel lijkt me het makkelijkste, groep vliegdingen, militair, burger, overig, en binnen die groepen wellicht ook nog op schaal.

Dave

Einstein

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 3   [ 22 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende