Sorry, heeft even geduurd, maar verder met deel 2.

).
Het onderstel / bodem, was zoals gezegd uitgerust met een reeds geplaatste motor en diverse
voorzieningen voor de voeding en bediening van die motor. Na wat overleg besloten de Lambo
zonder motor te bouwen, dus dat spul kon er allemaal uit.
Doordat het een rijdende kit is, kan je kiezen uit een starre rechtuit sturende voorkant, en een
sturende vooor ophanging, die je dan in een bepaalde stand kan klikken waardoor hij dus rondjes rijdt.
Deze ophangingen zijn als een kliksysteem uitgevoerd, zodat je kan wisselen. Erg makkelijk maar ik
ga er niet mee rijden.
Dus gekozen voor de sturende optie, zodat je de voorwielen ingestuurd kunt
plaatsen, maar deze vervolgens wel op zijn plek gelijmd. Dusdanig dat je nog wel de stand van de wielen
kunt veranderen. Snap je het nog....

? Hierbij gelijk de asjes erin gelijmd, zodat straks de wielen er zo
op kunnen, en het lelijke kliksysteem van de vooras afgedekt met wat volgens mij een "skidplate"
word genoemd.

De twee ronde gaten voorin waren voor de starre as ophanging en konden dus ook dicht.
Het achterste deel was het deel waarin de motor en batterijen zaten, en daarom voorzien van een afneembaar
deel. Een soort deksel zeg maar. Dat deksel was voorzien van een schuifje om hem vast te zetten en de
aan / uit schakelaar. Deze beide verwijderd en dicht gemaakt, het schuifje met behulp van wat styreen staaf
wat er perfect in paste.

Waarna het losse deel vastgelijmd kon worden aan de rest van de bodem.

Nu worden de meeste auto-kits altijd standaard, dus uit de doos gebouwd... Maar waarom? Ik vind scratchen
veel te leuk en het mooie van auto's is, dat je ze kunt tunen.
Nee, ik ga er geen Mad Max apparaat van maken maar een beetje opleuken moet kunnen vind ik.
Absoluut geen idee wat ik ga doen, gewoon stapje voor stapje bekijken.
Om te beginnen, de achterkant.
Zo is de situatie nu.

Hmm, dat kan wel anders.
Het deel met het roostertje verwijderd.

Vervolgens die grote bak uit de vloer gezaagd.

En in de body het achterpaneel verwijderd.

Krijg je dit.

Rooster in plaats van het achterpaneel.

En met behulp van wat styreen het grote gat dicht gemaakt en er een diffuser mee gecreerd.

Voor de achterlichten is dit de bedoeling.

Maarre.... nee, bah

.
Dus dicht.

Kiertje tussen het paneeltje en het stijltje zo gelaten, ik wil dat het er als een los paneel uit
gaat zien.
Maar hij moet wel achterlichten hebben, dus bovenste deel weg gesneden en een plaatje erachter gemaakt,
zodat ik later dat deel zilver kan verven en er een rood glaasje voor kan maken.

Zoals je kunt zien ook al een uitlaat geplaatst, maar daar ben ik nog niet 100% tevreden mee. Beetje
te grof misschien, wat vinden jullie?
En als laatste nog wat "uitsteeksels" verwijderd, zoals de kipperlichten op de spatborden, en de
grepen(?) op de zijkant van de body.

En dat was het eigenlijk al weer..
Maar we komen er vanzelf.
Tot de volgende..
Peter.