Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 13 van 13   [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: [DONE] Roden 1/72 Fokker D.VII OAW & Albatros D.Va Jasta
BerichtGeplaatst: wo 4. okt 2017, 21:05 

@Markie: ja, ze gaan inderdaad mee, de Albatros is al aangemeld voor de thematafel (iets met vogels enzo), de Fokker komt ergens anders (denk ik).

@René: nice, die kleine modellen staan anders zo verloren! :ok:

@Huib: dank je wel! Nou ja, ik had het al eens geschreven, maar van april tot ongeveer oktober raak ik geen model aan. Dus dan is het maar anderhalf jaar :P Die foto's baal ik inderdaad ook een beetje van, maar na een hele ochtend prutsen met achtergronden, witbalansen, licht, kuntlicht, etc etc was dit hetgeen het meest bruikbaar was...

@Barry: inderdaad, ondanks dat ik er (ondanks de ongelukjes met de motor en vleugelstijlen van de Albatros) er met veel plezier aan gewerkt heb, is het nu ook wel weer lekker eens aan iets anders te werken.

@Rudie: dank je! :) Ja, die kleuren... gekke Duitsers! :) Mijn favoriet is trouwens ook de Albatros, het blijft een erg mooi toestel, ondanks het in het echt niet echt een fantastisch toestel was. Die ovale romp, de vleugelvorm, die lozenges op de ondervleugel, altijd al mooi gevonden. De Roden kit is wat dat betreft lastiger, maar wel fijner gedetailleerd als de Eduard. Die is al wat ouder en toch wat lomper qua details her en der. Maar naar verluidt wel makkelijker te bouwen.

@Ben: dank je! :) Meestal gebruikte ik voor rigging 0,08mm visdraad dat ik door een permanent marker getrokken heb om het zwart te maken. Voor dit paar heb ik voor het eerst Uschi "Fine" elastisch draad gebruikt. Mooi spul! Voor niet-structurele rigging ga ik dat voortaan gebruiken. (voor een Felixstowe vliegboot, die de rigging ook voor de stevigheid nodig heeft lijkt het me minder geschikt)

@Reimer: ook dank! :) Sja, zou ik wel moeten doen... maar voorlopig ontbreekt de tijd me even. :( :(

Op naar de volgende! :)

Jeroen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 13 van 13   [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13