Ik moet meer foto's plaatsen van de voortgang, ondertussen is het toestel naar mijn idee klaar voor de spuiter, maar het was een marteling om zover te komen. Ik heb bij Hasegawa altijd het idee dat het zonder lijm haast in elkaar moet vallen, maar elke keer kom ik daar weer van terug, nu had ik wederom de nodige plamuur en schuursessies nodig om een en ander strak te krijgen. Vooral de aansluitingen van de tussenvleugel, zeg maar het later door Hasegawa geproduceerde deel, paste niet lekker op de aansluiting van de romp qua dikte en ronding. Hier liep ik ook tegen een slechtere pasvorm van de motorgondels aan, waar dus ook het nodige schuurwerk in zit. Eigenlijk spreken de foto's redelijk voor zich, het is qua detail allemaal prachtig, maar als je ziet hoeveel witte plamuur vlekken her en der zitten, dan denk je van, had dat niet iets beter gekund bij zo'n dure kit.
Ik ben in ieder geval van plan om dit weekend een start te maken met het spuitwerk, het toestel past gelukkig nog net in mijn spuitkabine en dan kan ik meteen even kijken of de aansluitingen op de vleugels e.d. nou ook echt strak zijn.
Hierbij de foto's.

En ja, speciaal voor jullie allemaal heb ik mijn werkplek een beetje opgeruimd, kan je het zien