Verander lettergrootte

Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 3   [ 25 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: detaiils vwb 24 in Hurdegaryp
BerichtGeplaatst: zo 26. okt 2014, 22:52 

Ik dacht, maak er maar even een nieuw topic van, voor de overzichtelijkheid

Vrijdag aanvang is 1700 uur. Rene en ik zijn vanaf een uur of 2 wel in de weer om jullie van ontbijt te voorzien voor zaterdag ochtend. Dit wordt door ons voorgeschoten. Eigen meuk meenemen mag, maar het zou pretttig zijn wanneer jullie ons niet met een shitload aan spul laten zitten. We gaan uiteraard niet met kaviaar smijten, we kunnen niet in jullie portemonnee's kijken. Begrijpelijk zal het zijn dat het wel iets kost, maar we proberen de kosten laag te houden, net als het eten voor vrijdagavond.
Voor de nacht stellen we voor dat ieder z'n eigen natje en droogje meeneemt. Je kunt volgens mij tot een uur of negen 's avonds bij Appie om de hoek (wel lekker blijven plakken) wel wat boodschapjes in huis halen.

Installatie in het pand vanaf jullie kant.. Zeg zo'n 4 uur, half vijf.

We gaan er van uit dat we gedurende de avond en nacht met z'n allen even de toko voor zaterdag inrichten. Er is een lift, dus we hoeven niet te lopen (alsof dat nog wil, met 8 man en 15 tafels in 1 lift, die vast zit) Dit laatste zal hopelijk niet meer gebeuren)

Voor het volk dat zaterdag komt. hou het op een uur of 10 aanwezig. Daarns is het bouwen tot je er bij neer valt. vanaf 12 uur gaan de deuren officieel open voor publiek.
17.00 uur zullen we met zoveel mogelijk man de zaal weer uit ruimen waarna denk ik iedereen het wel een beetje voor gezien houdt. Biertje moet vast kunnen.

Details voor wat betreft de vrijdag avond en nacht krijgt de nachtploeg ter plaatse, dat is hier niet van belang.

Dan nog het adres:
MFC It Maskelyn
Easter Omwei 5, 9254 GM Hurdegaryp
0511 472 126

Voor wie vanaf DKV (waar die rare voetbalclub met blauw witte shirts en menstruatievlekjes speelt) komt.. Er is bij Leeuwarden e.e.a. veranderd.. Houdt daar Drachten/Leeuwarden oost in de smiezen..Daarna wiijst het zich wel weer)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: detaiils vwb 24 in Hurdegaryp
BerichtGeplaatst: ma 27. okt 2014, 13:57 

Even in reactie op het bericht van Arjen.

Globaal programma voor 24-uur:
14:00-17:00 opbouwen / boodschappen / klaarzetten / aankomst bouwers
17:00 start 24-uurs bouw
18:00 gezamenlijk eten (chinees / patat), ik inventariseer wel wie chinees eet (max €10,-), de patat-eters verwijs ik naar de buurvrouw (snackbar)
21:00 start 12-uurs wedstrijd --> Mk.I male/female, kosten €7,50
09:00 einde 12-uurs wedstrijd / gezamenlijk ontbijten, lijkt me gezelliger dan iedereen apart een broodje (max €5,-)
10:00-12:00 klaar maken zaal voor het zaterdagprogramma
12:00-17:00 modelbouwdag
16:00 uitslag publiekswedstrijd Mk.I
17:00 opruimen, vele handen maakt het werk ligt
17:30 moe maar voldaan op bed

Voor hapjes / drankjes tijdens de nacht kun je zelf wat meenemen, maar wij hebben het idee om wat drinken en hapjes (eenvoudig) klaar te zetten. Wat Arjen schreef, we kunnen ook altijd ter plaatse nog besluiten om wat boodschappen te doen bij AH. Dan weten we zeker dat we niks overhouden en financieel er ook niet bij in schieten.

Het adres:
MFC It Maskelyn
Easter Omwei 5, 9254 GM Hurdegaryp
0511 472 126

In principe is de vrijdagavond en nacht besloten. De deur is op slot. Mocht je wel langs willen komen om sfeer te proeven, stuur dan even een pb-tje, dan geef ik je mijn mobiele nummer zodat je me kunt bellen als je voor de deur staat.

We hebben er zin in.

René (en Arjen)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 27. okt 2014, 14:32 

tsjopper bob schreef:
De deur is op slot

Dus we mogen er ook niet meer uit :lol: , ik voel me nu al als Modelbouwslaaf.... :panic:

Ook ik verheug me, ook is het een eind rijden...

Wat is voor de ouderen die misschien een uurtje de ogen willen dichtdoen ( liggend), is dat mogelijk, moet je dan een slaapzak meenemen, of in de auto gaan liggen?

Is er voldoende massagepersoneel aanwezig?

Hoeveel zijn er nu in totaal voor The Nightshift? Ik zie er 10 Modellen van de Mark IV? zijn er nog meer die de nacht blijven?
Kun je misschien hier nog de namen neerzetten van de lijst, dan weet ik wie de concurrentie is om de publieksprijs. Dus welk stuk vlaai misschien een laxerend middel toegediend krijgt :titter:

En de Renault is klaar , de vignette bijna...
Komt Goed
Nog vier keer slapen....

Helge

Dark Dudes

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 27. okt 2014, 23:49 

Een kussen is nooit weg. Ik kan wel even wat stretchers regelen, maar ga er wel van uit dat die niet gebruikt gaan worden.

Jogy is er ook, die kan vast wel wat masseren, maar wellicht heeft zij het meer nodig dan jou.

Ik heb 21 nachtbrakers op papier, maar er zijn een paar bij met vraagteken. Ga uit van ca. 20 man.

Deelnemers aan de 12-uurs wedstrijd zijn:
Jelle / darka / tsjopper bob / Peter Neinhuis ( IPMS-noord) / mrvdh / André Jonker (bouwgroep Groningen) / Juggernaut / Nemmy / Jacobus vd Veen (collega van darka) / tbs / sorrowman / Rossy / MichelVL48 / Dennis Meijering ( IPMS-noord) / isu122 heeft afgemeld.

Klein nadeel, ik heb nog maar 10 kitjes mogen ontvangen van Curt. In het ergste geval bouwen we maar met 10 personen. Het is trouwens wel een Mk.I hé en niet een Mk.IV. Klein maar belangrijk detail.

René

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 27. okt 2014, 23:57 

Nog even een rijtje:

Iedereen neemt in principe zijn eigen bouwspul mee. Uiteraard zal het geen probleem zijn als je iets van een ander wilt / mag gebruiken, maar als je iets roze wilt verven en je hebt dat niet bij je en iemand anders ook niet, is dat je eigen probleem.

Alle gereedschappen die je denkt nodig te hebben, zelf meenemen.

Licht in de zaal is goed, maar een extra spot voor op je tafel kan handig zijn. Daarmee kom ik ook op de 'prik', de 220. Er zijn wel redelijk wat wandcontactdozen. Waar wel eens een tekort aan kan zijn, zijn haspels. Ik wel een paar, maar niet genoeg voor 40 bouwers. Zorg dus in ieder geval dat je een verlengstuk / haspel / verdeeldoos bij je hebt.

Airbrushen in de zaal is dikke prima, zolang het maar acryl is. Enamels en Alclad etc. zijn uit den boze. Ook Actionmeuk spuitbussen mag niet in de zaal. We hebben de beheerder dit beloofd vanwege de klimaatbeheersing en de filters die daar op zitten, dus dat gaan we ook niet doen. We willen volgend jaar ook weer de zaal kunnen huren.

Roken is in het gebouw verboden (ook electronisch). Wie wil roken, gaat maar even naar buiten.

René

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 28. okt 2014, 00:31 

Rene je vergeet mij en Niels in de lijst. wij komen uiteraard ook vrijdag al aan zetten, m'n vader komt zaterdag ochtend.

Flevo Aviation Hobby
Flevo Decals

Death Waits in the Dark.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 28. okt 2014, 01:21 

Ik geloof dat we niet mee doen aan de 12 uurs wedstrijd, dat was het lijstje van Rene ;-)

"Oneindig uw woede, uw wijsheid is groot, schenk ons de zege, de vijand de dood
Geen angst om te sterven, uw volk onbevreesd, de wereld zal weten dat Wodan heerst"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 28. okt 2014, 08:19 

Programma ziet er goed uit. Aftrap en eterij van vrijdag kan ik nog niet bij zijn wegens ik moet nog werken, maar verwacht tussen 7 en 8 zeker aanwezig te zijn. Als dat zo uit komt vind ik het ook niet erg om 12 uur aan iets anders te bouwen, was volgens mij ook vrij laat met toezeggen voor de 12-uurs bouw dus...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 28. okt 2014, 11:48 

oh ja sorry, verkeerd gelezen idd, ik bouw idd wel aan wat anders :)

Flevo Aviation Hobby
Flevo Decals

Death Waits in the Dark.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 28. okt 2014, 13:52 

Tsjopper Bob schreef:
Klein nadeel, ik heb nog maar 10 kitjes mogen ontvangen van Curt.

Volgens Curt gaat het goedkomen. Arjen was met een back-up plan bezig, we zien wel. Als we straks teveel kits hebben, kunnen Björn en Niels alsnog wel meedoen.

René

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw berichtPlaats een reactie Pagina 1 van 3   [ 25 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende