En omdat we natuurlijk maar een maand de tijd hebben, stiekem tussendoor in de baas zijn tijd af en toe even schuren en plakken. Gelukkig had ik het niet zo druk en kon ik het mooi inpassen.
Wilde voornamelijk af en toe even schuren, maar kon zelfs wat bouwen tussendoor.
Ik was gebleven bij een scheefgedrukte romp door eigen schuld, dus er moest flink plamuur geschuurd worden om de Grach weer in model te krijgen.

Eerst met korrel 400, toen 600 en tot slot nawrijven met korrel 1000, en inderdaad gaat schuren nat een stuk makkelijker en is het bijna leuk aan het worden
Vervolgens de vleugels aanhangen, wat even puzzelen is om de sjuuste hoek te krijgen. Maar het is aardig gelukt en ze hangen mooi.

Hier nog vol plamuur, want er zaten toch wel wat kiertjes, maar dat is volgens de verslagen die ik van anderen gelezen heb een kwaaltje van dit kitje.

Andere kant sloot netter aan, en hier was een beetje al genoeg.
Dan moeten er natuurlijk ook nog horizontale stabilisatoren....oftewel achtervleugels (

) aan gehangen worden. Hier had ik echt even een foto voor nodig, waarbij ik dus struikelde over die foto's van die misvormde Su-25 zoals eerder al laten zien.

Maar ze zitten vrij netjes lijkt me zo.
En dan ligt ze er nu zo bij :

Van het weekend maar weer verder met dit mooie toestel! Moet zeggen dat dit doosje ook erg vermakelijk is!