Na jaren deze uit de kelder getrokken. Schoongemaakt en nog eens de commentaren terug gelezen.
@Markie, tja ik heb weinig fantasie
@Huib, alles is bijgewerkt. De dark earth is dezelfde als op mijn lysander. Nu is dat een kleiner toestel dus waarschijnlijk niet zo opgevallen. Zelf vindt ik het wel meevallen en straks met een wash zal het wel bijtrekken.
Daarna het potje glanslak van Aqua color van Revell open gemaakt en gekeken naar de witte drab die glanslak moet voorstellen. Toch maar een beetje in een ander potje gedaan en verdunt met water. Iets meer dan de voorgestelde hoeveelheid water. Ik heb ongeveer 1 op 1 gedaan. Alles in de spuit gegoten en met een naaldje 0.5 de Anson van een glim voorzien. Geen rare dingen tijdens het spuiten en gelukkig ook geen vreemde dingen van laklagen die elkaar op eten. Ik heel blij
Na een paar daagjes uitharden de lappen van decals er op gedaan. Zijn er niet veel en ze gingen er als een speer op. Goede kwaliteit. Kleuren schijnen niet door, goed te bewerken, mooi scherp afgesneden dus weinig kans op silvering kortom goed spul.

Niet veel maar op deze manier komt ie wel eens af.
Reimer
Reimer